• 10-03-2007, 00:53:55
    #28
    bende geçen ödeme aldım sorunsuz şekilde
  • 10-03-2007, 02:06:58
    #29
    Üyeliği durduruldu
    istemiyorum de gitsin
  • 10-03-2007, 03:20:37
    #30
    HaRuN23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orası ne işe yarıyor ? Tesekkürler
    Fatura kesebiliyorsan senin adına vergi kesintisi yapmadan direkt ücreti iletecek. Eğer fatura kesemiyorsan vergileri senin adına düşüp devlete gönderecek. Fatura kesebiliyorum/kesemiyorum seçeneğinin anlam ve önemi bundan ibaret.
  • 10-03-2007, 03:32:02
    #31
    En güvenilir randevum.com kesintisiz ödeme + istediğin zaman tavsiye ederim.. şuanda kullanmıyorum ama daha öncelerden biliyorum çok sağlam bir şirket
  • 10-03-2007, 12:16:10
    #32
    Üyeliği durduruldu
    yaw bi anda en fazla kaç para atıyorlar ??
    yani aylık 400 ytl alan da var sanırım ?
    benim bakiyem 60 ytl idi ama 50 ytl yollandı 10 ytl bakiye olarak gözüktü neden ??
  • 10-03-2007, 12:48:36
    #33
    Üyeliği durduruldu
    hmm tşkler HaRuN23
  • 10-03-2007, 18:04:45
    #34
    Üyeliği durduruldu
    tık başına ne kadar veriolar
  • 11-03-2007, 00:16:05
    #35
    Üyeliği durduruldu
    0.01 ytl veriyorlar
  • 11-03-2007, 00:28:41
    #36
    Üyeliği durduruldu
    cLick : 408
    KazanıLan: 3.336

    bu normaL mi:S sanki bazI tıkLar sayıLmamış gibi ))