HaRuN23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orası ne işe yarıyor ? Tesekkürler
Fatura kesebiliyorsan senin adına vergi kesintisi yapmadan direkt ücreti iletecek. Eğer fatura kesemiyorsan vergileri senin adına düşüp devlete gönderecek. Fatura kesebiliyorum/kesemiyorum seçeneğinin anlam ve önemi bundan ibaret.