• 30-03-2009, 12:32:53
    #1
    Merhaba,kalitelireklam.com'a dün üye oldum ve splash kodunu siteme koydum hiçbir sorun yoktu. Bugun,reklam açılışında k.adı ve şifre istiyor siteden ulaşamadım bir problem mi var aceba kalitelireklam sürekli bu şekilde mi ?
  • 30-03-2009, 13:21:39
    #2
    gerek kalmadı kodları kaldırdım daha ilk günden...
  • 30-03-2009, 13:26:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    evet bende gördümde sadece bugün rastladım
  • 30-03-2009, 14:28:31
    #4
    msn pop kullanıyordum, birgün birikmiş kazancım 2,7 tl iken ertesi gün 1,xx tl ye düşürüldü.
    Hadi oranları kısmanızı anlayabiliyorumda birikmiş kazançtan silmek nedemek?
    Kaldırdım bugün reklamlarını
  • 30-03-2009, 16:53:17
    #5
    Kuralsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msn pop kullanıyordum, birgün birikmiş kazancım 2,7 tl iken ertesi gün 1,xx tl ye düşürüldü.
    Hadi oranları kısmanızı anlayabiliyorumda birikmiş kazançtan silmek nedemek?
    Kaldırdım bugün reklamlarını
    Evet bende kazancımın silindiğini zannediyordum ama her gün gece o gün kazanç olup olmamasına bağlı olarak raporlama yapılıyormuş yani silinme fln yok. Şifre istemede giderilmiş ben hala kullanıyorum ödemelerini yaptılar geçen ay , bu ay da yarın yapacaklarmış inş yaparlar
  • 30-03-2009, 17:58:07
    #6
    Ben de bi sorun yok..KaliteliReklam'ı kullanıyorum şu anda sitelerimde.
  • 30-03-2009, 20:39:36
    #7
    1. Msn pop 0.00025 (1000 Gösterim = 0,25 TL)
    2. Msn pop - ***** 0.00025 (1000 Gösterim = 0,25 TL)
    3. Popup 24 Satte Bir Açılan 0.00075 (1000 Gösterim = 0,75 TL)
    4. Popup Her Sayfa 0.00075 (1000 Gösterim = 0,75 TL)
    5. Splash Reklam 0.00075 (1000 Gösterim = 0,75 TL)
    6. Video Altı Gösterim 0.00020 (1000 Gösterim = 0,2 TL)

      Oranlar düşmüş galiba