Merhaba,kalitelireklam.com'a dün üye oldum ve splash kodunu siteme koydum hiçbir sorun yoktu. Bugun,reklam açılışında k.adı ve şifre istiyor siteden ulaşamadım bir problem mi var aceba kalitelireklam sürekli bu şekilde mi ?