• 26-02-2009, 09:57:59
    #1
    Selam arkadaşlar, yeni açılan sitemiz hakkında diğer forumlarda yazdığım yazıyı buraya da koyuyorum:

    Arkadaşlar, sizleri daha fazla bekletmeden siteyi açmaya karar verdik. Sizlere reklam fiyatlarımızdan tutun da sitenin özeliliklerine kadar birçok şeyi birazdan anlatacağım. Ama önce birşeyi açığa kavuşturmak istiyorum. Bunu daha önce de birkaç defa yazdım, ben sitenin sahibi değilim, sadece adminiyim. Yani belli bir ücret karşılığı adminlik yapıyorum. Bu yüzden site ileride allah korusun kapanırsa bilin ki benim bu konuda hiçbir yetkim yok.

    Bu kötü girişten sonra sitenin özeliklerine geçelim

    Tık Değerleri: 0.005 / 0.0025 (Standart) , 0.005 / 0.005 (Premium)

    Reklam Sayısı: 4-8 (Standart) , 6-10 (Premium) . Reklamlar gün içinde NeoBux ve TurkPtc gibi artacaktır, yakalayabilirseniz tabi ki

    Min Ödeme: 1$

    Ödeme Süresi: 40 gün (Standart), 7 gün (Premium) . Ödeme sürelerini çok bulabilirsiniz ama bu sadece TOSta yazan değerler. Büyük ihtimalle ödemeler Standartlara 1-2 hafta, Prelere 1 gün şeklinde yapılacaktır.

    Premium: Premium fiyatları 1 Aylık 12$, 3 Aylık 30$, 6 Aylık 50$, 1 Yıllık 75$.

    Ref Fiyatları: Sitede sadece ref kiralama sistemi var. 1 Ref 0.29$.

    Recycle: Recycle (ref değiştirme) ücreti Standartlarda 0.1$, Premiumlarda 0.08$.

    Reklam Fiyatları: 100 gösterim 1$, 1000 gösterim 9,5$, ....

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar, yazmayı unuttuğum şeyler varsa söylersiniz eklerim.

    Neyse lafı fazla uzatmadan sizleri Kayıt sayfamıza yönlendireyim ve küçük bir hatırlatma yapayım, şifrenizde en az 1 tane büyük harf bulunması gerekiyor dikkat edin üye olurken, ayrıca Firefox kullanmanız sizin için daha hayırlı olacaktır

    Kayıt Ol - PtcPara - Kazanç Burada

    Umarım hepimiz için hayırlısı olur, şimdiden iyi dilekleriniz için teşekkür ediyorum.

    Saygılarımla,

    Anıl - PtcPara Admini
  • 26-02-2009, 11:55:52
    #2
    Hayırlı olsun.

    Son zamanlarda çok sık gördüğüm bir standart script kullanmışsınız.

    Lakin bu script IE de görüntü açısından bozulmalar meydana getiriyor. (Firefox'da sorun yok.)

    Şuan gördüğüm kadarıyla 4 reklam var ve günlük 2 cent gelire tekabül ediyor. 50 günlük bir çalışma gerek.

    0.005$ lık bir oran için en az 6 reklam olmalı ki cazip olsun (bence).

    İyi çalışmalar.
  • 26-02-2009, 12:45:27
    #3
    kender adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun.
    Son zamanlarda çok sık gördüğüm bir standart script kullanmışsınız.
    Lakin bu script IE de görüntü açısından bozulmalar meydana getiriyor. (Firefox'da sorun yok.)
    Şuan gördüğüm kadarıyla 4 reklam var ve günlük 2 cent gelire tekabül ediyor. 50 günlük bir çalışma gerek.
    0.005$ lık bir oran için en az 6 reklam olmalı ki cazip olsun (bence).
    İyi çalışmalar.
    Görüşleriniz için teşekkürler.

    Evet script FFde sorunsuz ama IEde problem çıkartıyor maalesef. Biz de FF kullanılmaını öneriyoruz şimdilik. Günlük reklam gün içinde 8e kadar çıkıyor yakalayabilirseniz. Mesela az önce 1 reklam ekledim fazladan, bitmeden yetişirseniz tıklayabilirsiniz
  • 26-02-2009, 13:12:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    anıl sende mi açtın ptc sitesi?
  • 26-02-2009, 15:46:14
    #5
    PrSorgula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anıl sende mi açtın ptc sitesi?
    Evet ama çıkartamadım seni
  • 26-02-2009, 15:52:51
    #6
    PrSorgula kesin %100 daha önce banlanan bir üyenin multiüyeliğidir.. bakalım altından ne çıkacak
  • 26-02-2009, 16:42:48
    #7
    Üyeliği durduruldu
    b3DeV1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PrSorgula kesin %100 daha önce banlanan bir üyenin multiüyeliğidir.. bakalım altından ne çıkacak
    bilip bilmedik konuşmazsanız sevinirim.Aksi takdirde bana iftira atmanız dolayısıyla yönetime sizi report edeceğim
  • 26-02-2009, 16:44:32
    #8
    PrSorgula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilip bilmedik konuşmazsanız sevinirim.Aksi takdirde bana iftira atmanız dolayısıyla yönetime sizi port edeceğim

    port ne ya zuhahah

    Report Olmasın
  • 26-02-2009, 16:45:33
    #9
    Üyeliği durduruldu
    infraction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    port ne ya zuhahah
    Report Olmasın
    report yazacağıma port yazmışım.çok mu komik arkadaşım?