Hayırlı olsun.
Son zamanlarda çok sık gördüğüm bir standart script kullanmışsınız.
Lakin bu script IE de görüntü açısından bozulmalar meydana getiriyor. (Firefox'da sorun yok.)
Şuan gördüğüm kadarıyla 4 reklam var ve günlük 2 cent gelire tekabül ediyor. 50 günlük bir çalışma gerek.
0.005$ lık bir oran için en az 6 reklam olmalı ki cazip olsun (bence).
İyi çalışmalar.
Görüşleriniz için teşekkürler.
Evet script FFde sorunsuz ama IEde problem çıkartıyor maalesef. Biz de FF kullanılmaını öneriyoruz şimdilik. Günlük reklam gün içinde 8e kadar çıkıyor yakalayabilirseniz. Mesela az önce 1 reklam ekledim fazladan, bitmeden yetişirseniz tıklayabilirsiniz