• 19-02-2009, 20:30:48
    #1
    Kapalı Beta olarak yayına başlamış bulunmaktayız. Lütfen gördüğünüz eksiklik ve hataları bildiriniz...

    bu ne demek oluyor kapalı açık beta

    birde ppa veya ppc seçeneğimizi kendimiz belirleyebiliyormuyuz
  • 19-02-2009, 20:36:30
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    şu anda sadece aktivasyon reklamı yayınlıyorlar rezalet bence tıklamakla kazanılan para kaldırılmış
  • 19-02-2009, 20:43:55
    #3
    Kaldırdım reklam kodlarını..

    30.000 Görüntülenme - 78 TIK - 0 Kazanç
  • 19-02-2009, 22:16:12
    #4
    ZentaForever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaldırdım reklam kodlarını..
    30.000 Görüntülenme - 78 TIK - 0 Kazanç
    CPAlar tıka değil üyeye para verir. Ben 2k hitten 1 üye çıkarırken sen 30k hitten sadece 78 tık alıyor ve 1 üye bile çıkaramıyorsan reklam falan kullanma o siteyi at gitsin.
  • 20-02-2009, 15:41:41
    #5
    ZentaForever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaldırdım reklam kodlarını..

    30.000 Görüntülenme - 78 TIK - 0 Kazanç
    Sitenin konusu oyundan uzaksa tabikide kazamassın SEAFIGHT'dan.
  • 20-02-2009, 15:46:24
    #6
    78 tıktan 1 üye bile çıkmaz mı? Çıkması gerekiyor mantık açısından.benimde yaklaşık 10 tık 0 aksiyon şeklinde 3-4 gündür bu şekilde , ppc reklamlarda kaldırılmış