Kapalı Beta olarak yayına başlamış bulunmaktayız. Lütfen gördüğünüz eksiklik ve hataları bildiriniz...
bu ne demek oluyor kapalı açık beta
birde ppa veya ppc seçeneğimizi kendimiz belirleyebiliyormuyuz
Thirdclick Kapalı Beta
5
●509
- 19-02-2009, 20:36:30Eposta Aktivasyonu Gerekmekteşu anda sadece aktivasyon reklamı yayınlıyorlar rezalet bence tıklamakla kazanılan para kaldırılmış
- 19-02-2009, 20:43:55Kaldırdım reklam kodlarını..
30.000 Görüntülenme - 78 TIK - 0 Kazanç - 19-02-2009, 22:16:12CPAlar tıka değil üyeye para verir. Ben 2k hitten 1 üye çıkarırken sen 30k hitten sadece 78 tık alıyor ve 1 üye bile çıkaramıyorsan reklam falan kullanma o siteyi at gitsin.ZentaForever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2009, 15:41:41Sitenin konusu oyundan uzaksa tabikide kazamassın SEAFIGHT'dan.ZentaForever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle