Kapalı Beta olarak yayına başlamış bulunmaktayız. Lütfen gördüğünüz eksiklik ve hataları bildiriniz...

bu ne demek oluyor kapalı açık beta

birde ppa veya ppc seçeneğimizi kendimiz belirleyebiliyormuyuz