mesela senin sitenden şirket günde 10 ytl kazanır ise sana 1 ytl verir.ama senden günde 100 ytl kazanırsa oranın 5 ytl olur..(oranlar rasgeledir).senden kazandığını senin oranını artırarak teşvik olarak verir
Bence yüksek hıtlı sıtelere 1 k 1 Lira, Düşük hıtlı sıtelere 1 k 3 lira. Adtech'te Öle yapıyor, düşük hıtlı sıtemde 0,03 alıyorum, Yuksek hıtlı sıtemde 0,02 alıyorum, aynı reklamdan..