Bence yüksek hıtlı sıtelere 1 k 1 Lira, Düşük hıtlı sıtelere 1 k 3 lira. Adtech'te Öle yapıyor, düşük hıtlı sıtemde 0,03 alıyorum, Yuksek hıtlı sıtemde 0,02 alıyorum, aynı reklamdan..