• 29-10-2008, 19:22:24
    #10
    Arkadaş söylemiş sanırım oradaki listedeki bankalardan hesabınız varsa sorun olmaz tabi ki
  • 29-10-2008, 21:12:44
    #11
    Sen Almanya'damı yaşıyosun? Madem Almanya'da yaşıyon ne yapacan adtech'i? Ordaki sponsorları kullan, ben olsam onu yaparım..