Konu
adtech hakkinda soru
29-10-2008, 21:12:44
#11
ulass1905
Sen Almanya'damı yaşıyosun? Madem Almanya'da yaşıyon ne yapacan adtech'i? Ordaki sponsorları kullan, ben olsam onu yaparım..