• 15-10-2020, 12:42:07
    #37
    aytekinmahmut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ponzi olduğuna nerden vardın. yatırım yaptın mı. ödeme alamadın mı. 3 defa ödeme çektim siteden.
    Ponzinin ne olduğunu bilsen şu cümleyi kurmazdın.
  • 17-10-2020, 03:17:21
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Yakında patlar fazla güvenmeyin kurucuları çoluk çocuk takımı millete tehdit yağdırarak konuşuyorlar. yakında hepinizi çarpınca görürüz ödeme kanıtlarınızı
  • 17-10-2020, 03:22:29
    #39
    hala inanlar var mı bunlara arkadaş
  • 21-10-2020, 18:21:25
    #40
    Ben 5 yıldır madencilik ile uğraşan bu işi cihaz kurarak yapan bir insanım. Bir çok güneş enerjisi ve rüzgar enerjisi ile elektrik üreten tesise cihaz kurdum, Elektrik maliyeti hiç olmasa bile, yine de bu kazançlar kesinlikle mümkün değildir, . Gerçek madencilik yaparak bu kadar fazla ödeme almanın mümkünatı yoktur, Düşüncem, sonradan girenlerin parası ilk girenlere veriliyor, Ponzi sistem. Siteden 2 ay 3 ay veya 6 ay bile ödeme almış olanlar olabilir, Ancak verilen yüzdeye bakıldığı zaman dediğim gibi bu şekilde bir kazanç imkansız. mining ile..
  • 22-10-2020, 02:03:11
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Her Konuda Sizin gibi bir arkadaşımız Çıkıyor , Alıştık artık @btnaslan;

    Mod'lar bunları dile getirebilir , neden her konuya Bilir kişi gibi Müdahil oluyorsunuz 🙂