Ben 5 yıldır madencilik ile uğraşan bu işi cihaz kurarak yapan bir insanım. Bir çok güneş enerjisi ve rüzgar enerjisi ile elektrik üreten tesise cihaz kurdum, Elektrik maliyeti hiç olmasa bile, yine de bu kazançlar kesinlikle mümkün değildir, . Gerçek madencilik yaparak bu kadar fazla ödeme almanın mümkünatı yoktur, Düşüncem, sonradan girenlerin parası ilk girenlere veriliyor, Ponzi sistem. Siteden 2 ay 3 ay veya 6 ay bile ödeme almış olanlar olabilir, Ancak verilen yüzdeye bakıldığı zaman dediğim gibi bu şekilde bir kazanç imkansız. mining ile..