• 11-10-2008, 02:50:26
    #1
    arkadaşlar bu forumda olduğu gibi adtech reklamları çoştu heryerde adtech en son adtech üyeliğimda 0,3 lira felan vardı onuda silmişler neden herkes adteche yüklendi o kadar getirisi varmı bu kadar büyük resimlerin vede ödemesi sağlammı acaba çok merak ettim
  • 11-10-2008, 09:23:24
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hitli bir siteniz varsa adtech PPA reklamlarını öneririm. Eğer yoksa ReklamStore'dan vazgeçmeyin derim.
  • 11-10-2008, 09:25:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    adtech tıkbaşi 4 cent veren reklamlari var tavsiye ederim ödemesi saglamdir.. firmanin yetkilileri zaten forumda bazen gorunmektedir.. reklamstore ve adtech ıkısıde turk firmasi turk odemelerini geciktirmeden yapanlar tavsiye ederim...