arkadaşlar bu forumda olduğu gibi adtech reklamları çoştu heryerde adtech en son adtech üyeliğimda 0,3 lira felan vardı onuda silmişler neden herkes adteche yüklendi o kadar getirisi varmı bu kadar büyük resimlerin vede ödemesi sağlammı acaba çok merak ettim