adtech tıkbaşi 4 cent veren reklamlari var tavsiye ederim ödemesi saglamdir.. firmanin yetkilileri zaten forumda bazen gorunmektedir.. reklamstore ve adtech ıkısıde turk firmasi turk odemelerini geciktirmeden yapanlar tavsiye ederim...