• 03-09-2008, 15:56:43
    #1
    Slmlar dostlarım...Google adsense'ten 2 kere olmsz cevap aldm ve şuanda beklemede son bi başvurum.Bende Adtech i denim dedim.Bir sayfaya en fazla kaç adtech reklamı konulabiliyor?Ve kazancı nasıl?PPC reklam secenegindeki tıklama oranı nedir?Teşekkrler saolun
  • 03-09-2008, 16:05:09
    #2
    1_istediğin kadar reklam koyabilirsin
    2_kazancı son günlerde artmaya başladı 0.3 0.4 verebiliyor
    3_PPC reklam secenegindeki tıklama oranı nedir? oran derken neyi kastettin anlamadım :=)
  • 03-09-2008, 16:23:24
    #3
    eyw dostum tmm ben anladm 0,3 0,4 şuan 0,2 (oran) :P teşekkrler
  • 03-09-2008, 16:26:15
    #4
    Evet Adtech Oranları Yükselmeye Başladı Artık Günlük 40 tıka 0.90 civarı aldığım oldu.
  • 03-09-2008, 16:34:49
    #5
    9k gösterim 9 tık = 0,18$

    RS tam açılsın ona geçeceğim.
  • 04-09-2008, 15:07:44
    #6
    valla adtech baya yüksek verior dün 0,5 verdi 1 tıka genelde 0,2 ve 0,3 civarı verior
  • 05-09-2008, 03:17:55
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Banada vermiş 1 tıka 0,5 fenerbahçe nin sorulu reklama
  • 06-09-2008, 12:56:32
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ben bi türlü üye olamadım buraya ya verdiği kodu footere ekledim header ekledim postlara ekledim yok bi türlü kabul etmio ne yapmam lazım
  • 06-09-2008, 14:55:52
    #9
    murat_asl38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben bi türlü üye olamadım buraya ya verdiği kodu footere ekledim header ekledim postlara ekledim yok bi türlü kabul etmio ne yapmam lazım
    Sitenin kurulu sistemi ne bilmiyorum ama sitende index.html diye bir dosya var ise root klasöründe onu yedekle, sonra adtechten aldığın kodları not defterinde index.html olarak kaydet ve sunucuna at %99 onaylanacaktır onay aldıktan sonra adtech için hazırladığın index.html yi sil kendi kullandığın varsa yani ilk önce yedeklediğin onu atabilirsin...