Adtech hakkında
10
●1.116
- 06-09-2008, 12:56:32Üyeliği durdurulduArkadaşlar ben bi türlü üye olamadım buraya ya verdiği kodu footere ekledim header ekledim postlara ekledim yok bi türlü kabul etmio ne yapmam lazım
- 06-09-2008, 14:55:52Sitenin kurulu sistemi ne bilmiyorum ama sitende index.html diye bir dosya var ise root klasöründe onu yedekle, sonra adtechten aldığın kodları not defterinde index.html olarak kaydet ve sunucuna at %99 onaylanacaktır onay aldıktan sonra adtech için hazırladığın index.html yi sil kendi kullandığın varsa yani ilk önce yedeklediğin onu atabilirsin...murat_asl38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0,3 0,4 şuan 0,2 (oran) :P teşekkrler