murat_asl38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar ben bi türlü üye olamadım buraya ya verdiği kodu footere ekledim header ekledim postlara ekledim yok bi türlü kabul etmio ne yapmam lazım
Sitenin kurulu sistemi ne bilmiyorum ama sitende index.html diye bir dosya var ise root klasöründe onu yedekle, sonra adtechten aldığın kodları not defterinde index.html olarak kaydet ve sunucuna at %99 onaylanacaktır onay aldıktan sonra adtech için hazırladığın index.html yi sil kendi kullandığın varsa yani ilk önce yedeklediğin onu atabilirsin...