adkazanc!!!
60
●4.697
- 25-05-2008, 23:14:18Üyeliği durdurulduniye adtech denemiyorsunuz?her ne kadar tıklamaları saymıyor gibi görünse de sonuç itibariyle günlük bazda iyi veriyor.adsense kadar olmasa da fena değil
- 25-05-2008, 23:16:33adtech in reklamlari iyi degil fal reklamlari kontur reklamlari onunda
- 26-05-2008, 03:35:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.adtech kendi reklamlarını yayınlıyor, yani kendi çatısı altındaki sitelerinin.
böyle bir sistemi neden kurdular, çünkü daha az para dağıtmak için.. - 26-05-2008, 04:21:50hayır canım, yuh o kadarda değil.Muhendisin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mecbur deneme aşamasında, beta süreci bitip reklamveren girişi olmaya başlayana kadar kendi reklamlarını döndürecekler. - 26-05-2008, 13:01:46aklindan suphe ettigim bi arkadas gelmis reklam yapma diye - rep vermis kardesim derdin ne ne reklamini yapiyorumda ben adkazanc benim sirketimmi sanki Allah sana akif fikir versin
- 26-05-2008, 13:04:38Eposta Aktivasyonu Gerekmekteben başvuru yaptım ama kaç günde cevaplanıyor acaba bilen varmı
- 26-05-2008, 13:07:19hemen cevap veriyorlar gun icerisinde...reklam kokan hareket felan yok ben sadece tavsiye ettim