• 25-05-2008, 23:14:18
    #10
    Üyeliği durduruldu
    niye adtech denemiyorsunuz?her ne kadar tıklamaları saymıyor gibi görünse de sonuç itibariyle günlük bazda iyi veriyor.adsense kadar olmasa da fena değil
  • 25-05-2008, 23:16:33
    #11
    adtech in reklamlari iyi degil fal reklamlari kontur reklamlari onunda
  • 26-05-2008, 03:35:43
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    adtech kendi reklamlarını yayınlıyor, yani kendi çatısı altındaki sitelerinin.

    böyle bir sistemi neden kurdular, çünkü daha az para dağıtmak için..
  • 26-05-2008, 04:14:56
    #13
    Reklamlar fena değil, test edip değerlendirme yapmak lazım.
  • 26-05-2008, 04:21:50
    #14
    Muhendisin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adtech kendi reklamlarını yayınlıyor, yani kendi çatısı altındaki sitelerinin.
    böyle bir sistemi neden kurdular, çünkü daha az para dağıtmak için..
    hayır canım, yuh o kadarda değil.
    Mecbur deneme aşamasında, beta süreci bitip reklamveren girişi olmaya başlayana kadar kendi reklamlarını döndürecekler.
  • 26-05-2008, 10:03:47
    #15
    Reklamlar Türkçe Olduğu İçin Bana Gelmez % 60 Yabancı Hit Siteye Koymak Olmaz
  • 26-05-2008, 13:01:46
    #16
    aklindan suphe ettigim bi arkadas gelmis reklam yapma diye - rep vermis kardesim derdin ne ne reklamini yapiyorumda ben adkazanc benim sirketimmi sanki Allah sana akif fikir versin
  • 26-05-2008, 13:04:38
    #17
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ben başvuru yaptım ama kaç günde cevaplanıyor acaba bilen varmı
  • 26-05-2008, 13:07:19
    #18
    hemen cevap veriyorlar gun icerisinde...reklam kokan hareket felan yok ben sadece tavsiye ettim