Muhendisin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adtech kendi reklamlarını yayınlıyor, yani kendi çatısı altındaki sitelerinin.
böyle bir sistemi neden kurdular, çünkü daha az para dağıtmak için..
hayır canım, yuh o kadarda değil.
Mecbur deneme aşamasında, beta süreci bitip reklamveren girişi olmaya başlayana kadar kendi reklamlarını döndürecekler.