• 01-02-2017, 13:16:50
    #1
    Merhaba desk-five kullanan varmı?

    Sayınlar nasıl?
    Ödeme alabiliyormusunuz?
    Destek konusunda hızlılar mı?
    Ödeme vadeleri kaç gün?

    memnunmusunuz ona geçmeyi düşünüyorum ama fikirleriniz benim için önemli tabiki...
  • 17-02-2017, 11:32:46
    #2
    sakın kullanmayın ödemelerde ciddi sıkıntı ar telefonlara cevap vermiyorlar.
  • 14-03-2017, 02:54:13
    #3
    Yok kardeşim sakın desk-five olayına girmeyin. Kazanç iyi mi kötü mü bilmem siteye, hesaba, zamana göre değişebilir. Ama ödemeler konusunda ciddi sıkıntı var. Kendi hesabımdan örnek vereyim. Bugün 14 Mart 2017 ve ben hala Kasım 2016, Aralık 2017 ödemelerimi alamadım. Her ikisi de ödeme limitinin üstünde. Şubat başında attığım maile, 6 Şubat'ta verdikleri cevapta ödemenin cuma günü (3 gün sonra) yapılacağını söylediler. Mart başında tekrar yazdım. Mart ortasına doğru, onayda olduğunu yazdılar. Tabbi bir de Türkiye şubesinden bir cevap alamazsınız yazdığınız hiç bir şeye. Bir de bunulla uğraşırsınız. Bugün 14 Mart ve hala ödeme yok. Sakın ha, sakın uzak durun...[COLOR="Silver"]

    Haa, olumlu yazanlar şirket çalışanı mı bilmiyorum, isteyen ya da inanmayan varsa yazdıklarıma mailleri gönderirim veya burada paylaşırım

    Şunu da yazayım, çünkü bir önceki mesajda az hit-çok hit olayı yazılmış. Günlük ziyaretçi 35K günlük sayfa görüntülenme 200K+ ve elit-içerik bir site