Merhaba desk-five kullanan varmı?

Sayınlar nasıl?
Ödeme alabiliyormusunuz?
Destek konusunda hızlılar mı?
Ödeme vadeleri kaç gün?

memnunmusunuz ona geçmeyi düşünüyorum ama fikirleriniz benim için önemli tabiki...