• 24-05-2008, 19:05:36
    #37
    jackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kımse adech ı savunmasın bence,
    yaptırdıkalrı panele kım bılrı kaç para vermışlerdır ama boşuna vermışler,
    doğru duzgun samıyor cumle alem aynı goruşte, hala tık yok denılıyor 80K gosterıme 1 tık almazmı 728x90 banner aynı yere kendı annerımı koyuyorum gunde 800 tık alıyorum rıngo koyuyorum tık bıle yok saymıyor işte bu kadar basit sistemlerı çok kotu oldu oncekı sıstem basitti bılmem neydı ama en azından adam gıbı sayıyordu...
    Bence yanlışları duzeltmelerı lazım kendılerı bunu goremıyorlardır çunku bızde saymasada cep teleofnunda kontur nede olsa düşüyor onalr zarar etmıyorlar ama yayıncı zararda bu bır gerçek
    Panele para filan verilmedi, kendileri yazdılar ve geliştiriyorlar.
    ayrıca öncekinde tık başına para vermiyordu, sen tık başına paramı alıyordun
  • 24-05-2008, 21:07:03
    #38
    aynı problem herkezde olduğu gibi bendede var fakat bu hep böyle kalacak diye birşey yok adtech açılalı daha yeni oldu ve yeni açılan bir sitemin elbetteki sorunları olacaktır.
    zaten bu çıkan problemler belli aralıklarla test edilmektedir, herşey için acele etmeyin zamanla adtech'in neler başarabileceğini hepberaber göreceğiz.
    sizlere şunuda söylemek istiyorum isteyen şu anda adtechi kullanır istemeyende kullanmaz bu bukadar basittir başından beli sistemin test aşamasında olduğunu zaten belirmişlerdi bu konuyu daha fazla uzatmanın bir anlamı yok.
  • 24-05-2008, 21:38:57
    #39
    ben sitelerime bugun tekrar koydum sistem tıkır tıkır işlemeye başlamış manyak para kazandırcaga benzior..
  • 24-05-2008, 21:41:00
    #40
    görsel deniyin arkadaşlar text yerine benimki banner tıkır tıkır sayıyor gorsel deneyin..
  • 24-05-2008, 21:43:42
    #41
    Üyeliği durduruldu
    qünlük kac bin qösterimin var dostum _???

    bnm qünlük 120 bin gösterimim var genede bişey kazanamıyorum...

    sen nasıl kazanıyosun _?
  • 24-05-2008, 22:28:55
    #42
    Bende ppc tıklı reklamlar iyi çalışıyo ama üyelikli ringofon reklamları(ppa) lar da hiçbir gelişme yok.Hiç üye gelmiyo :S
  • 25-05-2008, 23:08:08
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    haymac zaten ben tıklamadan para kazanıyorum demedım, tıklama olmuyor dedım gunde 50.000 kişi gıren sıteden 1 ayda 8 uye çıkması bana gore mantıklı değil,
    bu arada text reklamlarında sorun yok ama onda az fılanda olsa kazandırıyor ...
  • 25-05-2008, 23:13:04
    #44
    arkadaşlar adtech yeni sistem getirdi fakat hala neden adtech reklam vereni var her yerde çünkü bizimkiler sayılmuyor yoksa adamlar o kadar para vermez bize para kazanıyorlarki reklam verdiklerini düşünürsek bide
  • 25-05-2008, 23:22:48
    #45
    Üyeliği durduruldu
    en başta ben de hata yaptım.orda görünen bizim fayfa gösterimleerimiz doğru değil şöyleki:biz kanal oluşturmadığımız için aynı site için aldığımız her kod ayrı ayrı sayfa gösterimi sayıyor.dolayısıyla normalde 2k gösterimimiz olan siteye 4 adet reklam koyarsak bizim sayfa gösterimimiz orada 8k olarak görünüyor.