• 07-05-2008, 20:02:16
    #1
    2 gündür 0 çekiyorum, denemek maksadıyla 2 arkadaşıma söyledim, tıkladılar ama yinede artmadı bile. Neden böyle oldu ?
  • 07-05-2008, 20:09:37
    #2
    adtech sistem olarak tam oturmamış sanırım. Doğru dürüst saydığından şüpheliyim.
  • 08-05-2008, 02:38:00
    #3
    aynen..
  • 08-05-2008, 02:39:03
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    ben 2 günde 9000 gösterime 0 tık aldım kaldırdım reklamları
  • 08-05-2008, 02:40:14
    #5
    239165 gçsterim 20 tık :S
  • 08-05-2008, 02:40:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    o kadar gösterime üye çıkmadı kendim üye oldum sayacakmı diye saymadı kontörlerde gitti
  • 08-05-2008, 02:41:00
    #7
    yaz var kış var dimi
  • 08-05-2008, 13:08:19
    #8
    Ben bu işten birşey anlamadım, böyle giderse kaldıracağım reklamları
  • 08-05-2008, 16:24:55
    #9
    Adtech Tıklama başına 10 kuruşmu veriyor?