• 14-04-2008, 11:19:14
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar yeni çıkmış olan ADTECH hakkında bir kaç soru sormak istiyorum. ücret ne kadar olduğunda bankaya yatırıyorlar paramızı? ve şuanda kullanıyorum ringofon reklamları falan koydum ücreti kesin yatırıyorlarmı.
  • 14-04-2008, 11:19:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yatırıyolarda adtech yeni mi ??
  • 14-04-2008, 11:22:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yukarda açılışı yakında diyor daha tam oturmamış
  • 14-04-2008, 11:24:00
    #4
    https://www.r10.net/internetten-para-...adtech-11.html
    burdan devam edelim