ADTECH hakkında
3
●555
- 14-04-2008, 11:19:14Üyeliği durduruldumerhaba arkadaşlar yeni çıkmış olan ADTECH hakkında bir kaç soru sormak istiyorum. ücret ne kadar olduğunda bankaya yatırıyorlar paramızı? ve şuanda kullanıyorum ringofon reklamları falan koydum ücreti kesin yatırıyorlarmı.
- 14-04-2008, 11:22:53Üyeliği durdurulduyukarda açılışı yakında diyor daha tam oturmamış
- 14-04-2008, 11:24:00https://www.r10.net/internetten-para-...adtech-11.html
burdan devam edelim