• 10-05-2008, 03:00:14
    #28
    ppa kod ekledim
    3 kez(2 haftada) indirmişler programı (cok az indiriliyor cunki 20 kontor gidiyor)
    3 $ kazanmısım..
    program indirilme basına 1 $ guzel ..Adtech guzel fakat ppa leri ppc de iş yok adsense en kralı .Adtech alcaksanız ppa ideal derim...
  • 12-05-2008, 10:23:26
    #29
    Üyeliği durduruldu
    PPA kod nasıl alıyoruz? Başvurdum, onaylandı fakat kod yok.
  • 12-05-2008, 20:17:54
    #30
    sen o hitte onu yakalamıssın ben 80k sitede 24 saat durdurdum 3 tane 468*60 bannerı 1 uye cıkmadı 750 bin gösterım yaptı ama 1 uye bıle cıkmadı. ne hıkmettır anlamadım
  • 01-06-2008, 01:39:14
    #31
    Google da maalesef tık başına 0.02 geliyor .. Az versin erken versin. Adtech i denemeye karar verdim. Umarım pişman olmam.

    * Bilgilerinizin doğruluğu teyit edilene kadar alacağınız ödemeler dondurulacaktır.

    Bu ne demek şimdi dondurmaktan kasıt para hesaba yansımayacak mı yoksa alacağımz ödemeler hesapta saklı mı kalacak?

    HAni ben kendim tıkladım arkadaşa tıklattım gösterim yansıyor ama tık yansımıyor.. Burnuma pis kokular geliyor :S
  • 01-06-2008, 23:15:09
    #32
    1gunde ben denicem bakalım ne olcak
    bu arada 468x15 text reklam olsa ıı olurdu

    banner denıoz artık
  • 08-06-2008, 14:45:08
    #33
    experienceee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google da maalesef tık başına 0.02 geliyor .. Az versin erken versin. Adtech i denemeye karar verdim. Umarım pişman olmam.
    * Bilgilerinizin doğruluğu teyit edilene kadar alacağınız ödemeler dondurulacaktır.
    Bu ne demek şimdi dondurmaktan kasıt para hesaba yansımayacak mı yoksa alacağımz ödemeler hesapta saklı mı kalacak?
    HAni ben kendim tıkladım arkadaşa tıklattım gösterim yansıyor ama tık yansımıyor.. Burnuma pis kokular geliyor :S
    Banka bilgilerini onaylatmamışsındır bana ödeme geldi çok az bi miktarda olsa
  • 12-06-2008, 17:58:15
    #34
    Adtech | Ad Reklam Hizmetleri - TurkVB | Webmaster Forum '08

    Adtech hakkında bilgi veren Vb sitesinde kategoriler icin tıklayın.
  • 18-06-2008, 09:16:54
    #35
    TurkVB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adtech | Ad Reklam Hizmetleri - TurkVB | Webmaster Forum '08
    Adtech hakkında bilgi veren Vb sitesinde kategoriler icin tıklayın.
    reklam kokuyo sanki

    adteche gelince 10 gündür sitemde yayınlıyorum sonuç

    TOPLAM KAZANC 0.82 $

    toplam tık sayısı 40 + bir tanede cpa dan 0.25 kazandım şimdi 0.82 den 0.25 çıkardıgımızda 0.57$ kalıyor bu yüzden tık başına 0.01 veriyor kısmı yalan eğer öle lsaydı 0.40 olması gerekirdi bazı reklamlara fazladan para veriyorlar bu arada sitemde sadece txt gözüküyor diyen arkadaşlar benim sitemde 2-3 gündür txt gözükmüyor hep gif bannerlar eğer tık başına geliri arttırırlarsa tr de tek olurlar görüşündeyim
  • 29-06-2008, 16:27:43
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tık başına çok düşük veriyor.. tık başına 0,1 .. ve tık saymamalar da oluyor.. denedim ve gördüm.. şu ana kadar 2$ toplandı reklamlardan.. 20€ ise diğer bir reklamdan topladım bile ..

    tık saymaları düzeltmeleri gerekiyor..
    "Ünlü diyetisyen Dilara Koçak tarafından hazırlanan diyet listeleri. Abonelerin abone kaldığı gün başına 0.03$ ödeme yapılmaktadır."
    ebonenin aboneliğini iptal etmemesine rağmen 2nci gün ödeme yapılmıyor. bir sorunda bu..
    nasıl test ettin diyorsanız şişman bir arkadaşımı üye ettim

    bir süreliğine reklamlarını azaltacağım adtech in sistem daha iyiye gidene kadar..
    aynı zamanda reklamstore de kullanıyorum
    reklamstore sorun yok gibi fakat reklam çok sınırlı sayıda..