• 03-05-2008, 11:35:24
    #10
    Erken ödeme olayı güzelmiş. Ben HHnin o 3-5 ay süren ödemelerinden o kadar çektim ki. Az versin erken versin kardeşim. Deneyelim bakalım Adtechi.
  • 03-05-2008, 12:17:09
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Tıklama Başına çok az veriyor

    0.01
  • 03-05-2008, 12:21:21
    #12
    Bende bugün denemeyi düşünüyordum... Desne orasıda Adsense 'den farskız
  • 03-05-2008, 12:26:29
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Adsende daha fazla veriyor

    4 Tıklama yapilmiş

    0.04 vermiş adtech

    bu 4 tıklamada
    bana adsense en az
    0.50 veya 1$ veriyor kadın sitelerimden
  • 03-05-2008, 12:33:27
    #14
    Tık başına 0.01 $ vermesi biraz kotu.1000 kere tıklansa 1,2580x(1000x0.01)=12,58 ytl
  • 04-05-2008, 09:57:05
    #15
    en iyi reklam şirketi adsense
  • 04-05-2008, 10:28:56
    #16
    adtech daha gelişen bir sistem ilerde ücret konusunu arıtırlar herhalde diye düşünüyorum.
  • 05-05-2008, 19:19:34
    #17
    düzelcek düzelcek dediler hiç tık almıyor bu ne biçim iş :S
  • 08-05-2008, 13:18:55
    #18
    Üyeliği durduruldu
    cebinde kampanyası için başvurmuştum, başvurum onaylanmış kodları siteme yerleştirdim ..
    yalnız numara girip gönder dediğinizde bu servisten yararlanamazsınız lütfen müşteri hizmetlerini arayın diye uyarı çıkıyor tüm ppa reklamlarda böyle sorun nedir ?