• 30-04-2008, 15:38:41
    ben sayfama eklediğim bannera tıklandıgında giden linke popup açtım işe yaramazmı gerçi yaramıyor sanırım
  • 30-04-2008, 15:54:23
    Her sitede aynı reklamlar dönüyor, ondan dolayı kimse tıklamıyor. Bendede ne satış nede tık var
  • 30-04-2008, 16:36:44
    Üyeliği durduruldu
    üyeleri saymıyormu banamı öyle geldi acaba
  • 30-04-2008, 23:54:00
    bende 1 üye bile olmadı hit 15k üzeri tekil
  • 01-05-2008, 10:49:42
    cpa gösterim : 30742
    kAZanç : ooooooooo $

    ayrıca kontrol panelinde şu anda sadece raporlar görülebiliyor...
  • 01-05-2008, 11:30:01
    adtech'den tıklama başı ödemeler sabit mi hepsinde $0.01 dolar mı.
  • 01-05-2008, 11:40:21
    benim sitemdeki reklamlardan bazıları da görünmüyor.
    Adtech bu işe ciddi bir yatırım yapmıyor sanırım. ben kaldırıyorum reklamlarını, hoş reklam yeri boş çıkıyor da
  • 01-05-2008, 12:23:52
    acaba gösterim başına nezmn gerçekleştirecekler onu deneyelim birde
  • 09-05-2008, 21:11:43
    ya bu adtech te ppa reklamlar açlışmıyor mu?
    telefon numarasını girince bu servisten yararlanamaz sınız diyor?