• 14-03-2008, 11:24:00
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Arkadaşlar sevgiylekal.com kullan varmı ? Eğer Kullanan Arkadaşlar varsa öneriyor musunuz ? Ödeme Konusunda sıkıntı yaşanıyormu birde hesaplama konusunda göndereceğimiz üyeleri hatasız sayıyormu ?
  • 14-03-2008, 11:25:44
    #2
    https://www.r10.net/internetten-para-...lekal-com.html

    arama yapmayı deneyelim