• 20-04-2014, 18:06:41
    #1
    Arkadaşlar merhaba, yakın zamanda bitshare denedim 20 dolar yaptım ve 30 iş günü geçmesine rağmen hala ödeme alamadım. mail gonderdim onada cevap alamadım. kullanan ödeme alan memnun olan varmı acaba?
  • 21-04-2014, 21:43:46
    #2
    Dostum bitshare e güvenme bence.bitshare son yıllarda hep sorunluydu...