Arkadaşlar merhaba, yakın zamanda bitshare denedim 20 dolar yaptım ve 30 iş günü geçmesine rağmen hala ödeme alamadım. mail gonderdim onada cevap alamadım. kullanan ödeme alan memnun olan varmı acaba?