arkadaslr herkes adsense hakkinda bilgi ipuclari veriyor.
ama adbrite hakkinda pek bilgi yok
kimse kullanmiyor mu
bilgisi olan varmi
onerileriniz olurmu
tesekkurler
adbrite
18
●3.282
- 04-07-2005, 14:31:01MisafirBen kullanıyorum
Çok iyi gelir olmasa iyi gelir sayılır adamlar direkt sana reklam veriyor... NEtwork rekalmları var sabit günlük 10 Cent garanti 3 defa reklam aldım 7 günlük 10 $ x 3 30 oldu 30 $ çekimi istedim... Çünkü ilk çek 6 ayda diğer çekler aylık geliyor...
Dragilus kardeş hosting ihtiyacın varmı ? - 04-07-2005, 14:43:04Misafiradbrite iyidir
her ay düzenli çek geliyor fakat adsense mi adbrite im gibi bir soru sorarsanız tabiki adsense derim
çünkü adbrite bi aralar göçmüştü sonra vergi ödememek için bürosunu amerikadan acaip bi adaya taşıdı falan yani sahtekarlıkları var biraz.
ayrıca reklamlardan %25 komisyon kesiyorlar buda beni deli ediyor - 10-07-2005, 03:05:35Misafirİlk Çeki İstedikten Sonra 6 Ay Geçiyorsa.. demekki 6 ay beklicez 7 ayda düzenli odememi alacaz ?
- 10-07-2005, 03:25:29Üyeliği durdurulduhiç kullanmadım adbrite ama bi arkadaşa adbriteyi önerdim,önedrdim derken ha bide böyle bi sponsor var mahiyetinde, adam Türkçe sitelerinden adsenseyi kaldırıp Adbriteyi koydu ay sonundada bana teşekkür etmekten dili koptu , ama aksilik edip ödemezse beni keser of ayrı
bakalım nasip olur inşallah bizde kullanırız şu meşhur adbriteyi
- 10-07-2005, 03:41:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bekleme süresi 6 ay değil, 2 aydır.
haziran ayındaki kazançlarınızın toplamını, ağustosun son perşembe günü çek olarak size gönderirler. çekler yaklaşık 7-15 gün arasında ulaşıyor.
ayrıca yeni affiliate programları sayesinde, yaptığınız üye sitelerin aldıkları reklamlardan, ilk 3 ay için %12.5, daha sonraki 9 ay için %2.5 komisyon alabilirsiniz.
bakalım nasip olur inşallah bizde kullanırız şu meşhur adbriteyi