Konuyu istemedende olsa hortlatacağım burada yazılan rakamlar ve yorumlar 5 yıla dayanan bir geçmişi var. r10 içinde yaptığım adbrite kullanıcı deneyimleri aramalarımda gelen sonuçlarda konularda ve son yapılan yorumlarda tarihler çok eski.
Günümüzde 2010 yılı içinde değerlendirirsek kullanıcı ve kazanç deneyimleriniz nelerdir? Ülkemizdeki bankalarda ödemelerdeki kesintiler, ödeme işleyişi nasıldır?
En uygun banka veya bankalar önerileriniz nelerdir?
İngilizce içerikli siteler için adbrite'a alternatif rakipleri CPX Interactive ve bidvertiser hakkında neler diyebirsiniz.
kullanıcı deneyimlerini paylaşabilecek arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler..