adbrite iyidir

her ay düzenli çek geliyor fakat adsense mi adbrite im gibi bir soru sorarsanız tabiki adsense derim

çünkü adbrite bi aralar göçmüştü sonra vergi ödememek için bürosunu amerikadan acaip bi adaya taşıdı falan yani sahtekarlıkları var biraz.

ayrıca reklamlardan %25 komisyon kesiyorlar buda beni deli ediyor