• 15-10-2013, 16:55:18
    #1
    Themaposter arıyorum. Nereden alabilirim? Nasıl kullanabilirim?
  • 15-10-2013, 17:37:05
    #2
    Son versiyonun lisansını 40 liraya satabilirim hocam. 1 senedir kullanmıyordum aklıma geldi konuyu görünce lisansım olduğu
  • 15-10-2013, 17:47:13
    #3
    Omeruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son versiyonun lisansını 40 liraya satabilirim hocam. 1 senedir kullanmıyordum aklıma geldi konuyu görünce lisansım olduğu
    Peki, alabilirim.

    Skype adresinizi verirseniz sevinirim.