Omeruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son versiyonun lisansını 40 liraya satabilirim hocam. 1 senedir kullanmıyordum aklıma geldi konuyu görünce lisansım olduğu
Peki, alabilirim.

Skype adresinizi verirseniz sevinirim.