Konu
Themaposter Hakkında
15-10-2013, 17:47:13
#3
Kafka
Omeruby adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Son versiyonun lisansını 40 liraya satabilirim hocam. 1 senedir kullanmıyordum aklıma geldi konuyu görünce lisansım olduğu
Peki, alabilirim.
Skype adresinizi verirseniz sevinirim.