• 24-03-2013, 11:37:37
    #1
    Selamlar sborg hakkında bilgi almak istiyorum bir arkadas kısıtlı yardımcı oldu ama tam bilgiye ulasamadım sborg nedir ne değildir nerden alınır hangi lisansı almalı linux vpsler için uygunmudur kurulum diğer bilgiler yardımlarınızı bekliyorum uploader yoldaşlar

    Güncelleme : 25 Mart 2013

    Arkadaşlar sborg kurulumunu yaptım linux centos tabanlı bir vps vardı önce php 5.4 güncelledim daha sonra sborg kurulumunu yaptım zaten php güncelleyince sborg kurulumu hemen gerçekleşiyor sborg sunucunuzun index çalışıyor isterseniz yer olarak home klasorunude belirtebiliyorsunuz sub domaine olarakta yapmak mümkün

    sborg bana anlatan arkadaş kısıtlı bilgi vermişti ve sborg kendi sunucularını satın almamı istemiştiki yaklaşık 25 dolar tutuyordu ben bunu centos sunucusu benden key lisans fiyatı 7 dolardan kullanıma başladım

    anladığım kadarıyla sborg pek bilinen bir sistem değil kurulumda sorun yaşayan arkadaşlara burdan kapımın sonuna kadar açık oldunu söylemeden edemiyorum linux ve r10 paylaştıkça güzel
  • 15-06-2013, 03:28:20
    #2
    rafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar sborg hakkında bilgi almak istiyorum bir arkadas kısıtlı yardımcı oldu ama tam bilgiye ulasamadım sborg nedir ne değildir nerden alınır hangi lisansı almalı linux vpsler için uygunmudur kurulum diğer bilgiler yardımlarınızı bekliyorum uploader yoldaşlar

    Güncelleme : 25 Mart 2013

    Arkadaşlar sborg kurulumunu yaptım linux centos tabanlı bir vps vardı önce php 5.4 güncelledim daha sonra sborg kurulumunu yaptım zaten php güncelleyince sborg kurulumu hemen gerçekleşiyor sborg sunucunuzun index çalışıyor isterseniz yer olarak home klasorunude belirtebiliyorsunuz sub domaine olarakta yapmak mümkün

    sborg bana anlatan arkadaş kısıtlı bilgi vermişti ve sborg kendi sunucularını satın almamı istemiştiki yaklaşık 25 dolar tutuyordu ben bunu centos sunucusu benden key lisans fiyatı 7 dolardan kullanıma başladım

    anladığım kadarıyla sborg pek bilinen bir sistem değil kurulumda sorun yaşayan arkadaşlara burdan kapımın sonuna kadar açık oldunu söylemeden edemiyorum linux ve r10 paylaştıkça güzel
    Hocam benim merak ettiğim 1 kaç sorum var.

    1-Windows işletim sistemine kurulum yapılabiliyor mu?
    2-Kurulumu kendimiz yapamıyor muyuz?
    3-Videolardan caps alma süresi mi kısa mı?
  • 15-06-2013, 05:05:26
    #3
    arkadaşlar ben 2-3 yıl sborgun ve bi kaç başka host üzerinden sborgu kullandım kullanım ve neredeyse herşeyini biliyorum ama hiç vps ye kurmaya uğraşmadım sormak istediğiniz bişey olursa cevaplayabilirim bende

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 05:05:26 -->-> Daha önceki mesaj 05:03:42 --

    bluecity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benim merak ettiğim 1 kaç sorum var.

    1-Windows işletim sistemine kurulum yapılabiliyor mu?
    2-Kurulumu kendimiz yapamıyor muyuz?
    3-Videolardan caps alma süresi mi kısa mı?
    1-yapılır yalnız torrent desteği olmaz yani dosyaları torrentten çekemezsin
    2-yapabilirsin arkadaşın yaptığı gibi
    3-istediğin şekilde caps alabiliyorsun
  • 15-06-2013, 12:20:59
    #4
    3-istediğin şekilde caps alabiliyorsun

    2 yıldır bende kullanıyorum. Ama MTN ayarını bi türli yapamıyorum.

    3 tane tekli 1 tane thumb nasıl aldırcam ?
  • 15-06-2013, 13:07:09
    #5
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-istediğin şekilde caps alabiliyorsun

    2 yıldır bende kullanıyorum. Ama MTN ayarını bi türli yapamıyorum.

    3 tane tekli 1 tane thumb nasıl aldırcam ?
    -c 1 -w 500 -r 8 -b 0.80 -D 6 -B 20.0 -E 5.0 -I -i -t
    yada
    -c 1 -w 500 -r 4 -b 0.80 -D 6 -B 20.0 -E 5.0 -I -i -t

    yukarıdaki kodlardan birisi 5 tane tek tek ekran görüntüsü alıyor ama şu an deneyemiyorum.Sborgta yapmıştım dediğiniz olayı.Fakat yeni sürümde hiç denemedim ama bir değişiklik olcağını sanmıyorum.
  • 16-06-2013, 17:47:07
    #6
    sborg uploader için biçilmiş kaftan sana hem dle forum sitesi için ekleme veriyor hemde wordpress için

    Windowsa hiç denemedim linuxta çok güzel çalışıyor ben sunucuma format atmıştım ilk ticket kaybettim ikinciyi almak zorunda kaldım

    çok kullanışlı herşeyi otomatik yapıyor sadece 2 gb üstüne rarlama yapmıyor
  • 10-07-2013, 23:53:33
    #7
    windows kurulum yapmayı bilen varmı ?
  • 11-07-2013, 00:11:57
    #8
    Ticket satışları sürüyormu yoksa odamı bitti artık ?
  • 11-07-2013, 01:14:37
    #9
    sanırım sadece ticket satıcaklar..