3-istediğin şekilde caps alabiliyorsun
2 yıldır bende kullanıyorum. Ama MTN ayarını bi türli yapamıyorum.
3 tane tekli 1 tane thumb nasıl aldırcam ?
-c 1 -w 500 -r 8 -b 0.80 -D 6 -B 20.0 -E 5.0 -I -i -t
yada
-c 1 -w 500 -r 4 -b 0.80 -D 6 -B 20.0 -E 5.0 -I -i -t
yukarıdaki kodlardan birisi 5 tane tek tek ekran görüntüsü alıyor ama şu an deneyemiyorum.Sborgta yapmıştım dediğiniz olayı.Fakat yeni sürümde hiç denemedim ama bir değişiklik olcağını sanmıyorum.