konu hakkında bilgi sahibi olmasam yazmazdım zaten.
hali hazırda türknet gigafiber kullanıyorum faturama herhangi bir ek ücret yansımıyor. kurulum esnasında iptal etmem durumunda modemi geri alacaklarını belirttiler.
editto: size iyi geçiştirmişler😊
Size iyi geciştirmisler ne demek. Bu ülkenin en büyük sorunu bu. Bir konu hakkında bilginiz yokken, bilginiz varmış gibi sallamaniz.
Size dedim ya dediğiniz mevzu 18 ay modem ücreti ödeme adsl vdsl de var. Daha Telekom fiber altyapısı sisteminden bir habersiniz. Birdaha bilginiz olmayan konuda cevap yazmayın.
https://forum.donanimhaber.com//mill...142282996-3?q= @canerylmz;
Bu konuyu okuyun bari de bilginiz olsun. Bir dahakine boş keseden sallamamiş olursunuz.
Arkadaşlarım vdsl bağlantıda comnet kullanırken, onlarda modem ücreti yoktu. Ben Telekom fiber altyapıda comnet de bile modem ücreti ödemiştim.