TT Fiber altyapım var. Bu altyapıda TurkNet kullanıyorum.
Ben önceden Netspeed kullanıyordum ve kurulumda TT ekipleri gelip modem bıraktı sonra churn işlemi yaparak TurkNet'e geçtim. Hem netspeed'de hem de TurkNet'te herhangi bir ek modem ücreti ödemedim. TurkNet'te de şu anda yıllık ödeme olarak kullanıyorum ancak ilk 2 ayda aylık bazda da ek bir modem ücreti ödememiştim.