Kutuyu geçen hafta taktılar. Oldu 2 firma fiberi.
Şuan atlantisnet 1000mbps up/down kullaniyorum.
Turknetin gelmesi iyi oldu.
Ama fiyat açısından en uygunu atlantisnet.
kaç yıl oldu giga başvurusu yaptım ne gelen var ne giden nasıl koyuyorlar bu kutuları nasıl başvuruyorsunuz neler yapmamız gerekiyor bilen anlatabilir mi ?
kaç yıl oldu giga başvurusu yaptım ne gelen var ne giden nasıl koyuyorlar bu kutuları nasıl başvuruyorsunuz neler yapmamız gerekiyor bilen anlatabilir mi ?
Sanirim zaman lazım.
Bende 7 8 yıl önce gigafiber başvuru yapmıştım. Geçen hafta kutuyu taktılar.
altyapı 75mbit telekom diyorki 50mbit verebiliriz fazlası yok istediği ücret 650 tl mecburen taahüt yeniledim bize seçenek bırakmayan sisteme fena küfür edesim var ancak forumdan banlanırız diye etmiyorum.
bi bize gelmiyor bu fiber.
Kablonet bile geldi alt yapı geldi kutu taktılar, kutuyu aktif etmediler haha
85mbps alt yapı görünüyor, 50 üstü alınca kopma yaşanıyor