Project10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaç yıl oldu giga başvurusu yaptım ne gelen var ne giden nasıl koyuyorlar bu kutuları nasıl başvuruyorsunuz neler yapmamız gerekiyor bilen anlatabilir mi ?
Sanirim zaman lazım.
Bende 7 8 yıl önce gigafiber başvuru yapmıştım. Geçen hafta kutuyu taktılar.