• 22-09-2025, 00:07:17
    #1
    Turk telekom magnet hattı kullanıyorum işim gereği 4.5 g proxy olarak kullanıyorum turkcell mobil data paketlerini bu şekilde kullanabilir miyim türk telekom yeni evimde çekmiyor sorun yaşıyorum bilgisi olan veya kullananlardan bilgi rica edebilir miyim?
  • 22-09-2025, 00:29:08
    #2
    Data hattını direkt telefonda mi kullanıyorsunuz?
    Superbox gibi modem ile mi?

    Benim evde de Turkcell çekmiyor.
    Telekom çekiyor.
    Geçmişte Telekom data hattını superbox da kullandım. Son günlerde bimcell kullaniyorum superbox modemde.