Turk telekom magnet hattı kullanıyorum işim gereği 4.5 g proxy olarak kullanıyorum turkcell mobil data paketlerini bu şekilde kullanabilir miyim türk telekom yeni evimde çekmiyor sorun yaşıyorum bilgisi olan veya kullananlardan bilgi rica edebilir miyim?