• 05-08-2025, 11:30:48
    #1
    Herkese Merhaba,

    6 aydır gibirnet kullanıyordum. 280₺ ödediğim fatura bu ay 510₺ geldi 😁. 14 temmuzda zam yaptık smsi geldi. Yeni fiyatlara baktığımda kullandığım paket 410₺ olmuştu. Fakat bana gelen fatura 510₺ kafasına göre zam yapıyorlar. Yeni uygun fiyatlı sorun yaşamayacağım öneri istiyorum.

    İyi Forumlar
  • 05-08-2025, 11:36:10
    #2
    Turknet kullanıyordum, fiyat artışından sonra mileniye geçtim ama pişman oldum tekrar turknete geçiş yaptım, 10 ağustosa kadar 12 aylık peşin ödeme 499₺ den veriyorlar. Kredi kartına peşin 6 ya bölebiliyorsunuz. Düşünürseniz hazır fırsat varken davet kodum : LAQ16WS21TRE
  • 05-08-2025, 12:40:26
    #3
    Turknet kullanıyorum, memnunum şimdilik.
  • 05-08-2025, 13:41:54
    #4
    tutkugurur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turknet kullanıyordum, fiyat artışından sonra mileniye geçtim ama pişman oldum tekrar turknete geçiş yaptım, 10 ağustosa kadar 12 aylık peşin ödeme 499₺ den veriyorlar. Kredi kartına peşin 6 ya bölebiliyorsunuz. Düşünürseniz hazır fırsat varken davet kodum : LAQ16WS21TRE
    Nevayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turknet kullanıyorum, memnunum şimdilik.
    türknette pahalı şu an. 12 ay ödemek istemiyorum. 6 ay sonra değiştireceğim tekrardan. Teşekkürler ☺
  • 21-08-2025, 01:16:22
    #5
    Lecter41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    türknette pahalı şu an. 12 ay ödemek istemiyorum. 6 ay sonra değiştireceğim tekrardan. Teşekkürler ☺
    bende gıbırnetteyim neye geçebiliriz