Herkese Merhaba,
6 aydır gibirnet kullanıyordum. 280₺ ödediğim fatura bu ay 510₺ geldi 😁. 14 temmuzda zam yaptık smsi geldi. Yeni fiyatlara baktığımda kullandığım paket 410₺ olmuştu. Fakat bana gelen fatura 510₺ kafasına göre zam yapıyorlar. Yeni uygun fiyatlı sorun yaşamayacağım öneri istiyorum.
İyi Forumlar