• 26-06-2025, 17:03:36
    #1
    Millenicom kullanıyorum Türk Telekom altyapısı ile sabahtan beridir internet bir garip sayfalar çoğu zaman aşırı geç yükleniyor normalde ping 11 iken şuan 23 . speedtest çok geç yanıt veriyor çoğu sayfa da aynı şekilde sadece google'da yavaşlama yok.
  • 26-06-2025, 17:04:55
    #2
    Millenicom bende de aynı problem var.
  • 26-06-2025, 17:05:17
    #3
    aynı şekilde ben de de
  • 26-06-2025, 17:08:17
    #4
    Türk net kullanıyorum bir problem yok. 689 upload maşallah 😊
  • 26-06-2025, 17:09:04
    #5
    bende de aynı problem var hocam özellikle yurt dışına çıkan bağlantılar patlıyor
  • 26-06-2025, 17:09:09
    #6
    bende de var problem millenicom
  • 26-06-2025, 17:28:38
    #7
    Bende de problem var, en yakında düzelir inşallah speed test sorun yok gösteriyor ama ms 60-70
  • 26-06-2025, 18:17:10
    #8
    Üyeliği durduruldu
    netspeed bağlantı hızı düştü fatura kat kat yükseltti. ben de birkaç aydır artık netinternet kullanıyorum. vdsl 32 almıştım ama adsl 8den bile daha yavaş ve bazen kopuyor. sorun gidermek için vdsl 16 ya geçiş yaptım. biraz düzeldi ama hız yavaş.
  • 26-06-2025, 22:37:48
    #9
    WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millenicom kullanıyorum Türk Telekom altyapısı ile sabahtan beridir internet bir garip sayfalar çoğu zaman aşırı geç yükleniyor normalde ping 11 iken şuan 23 . speedtest çok geç yanıt veriyor çoğu sayfa da aynı şekilde sadece google'da yavaşlama yok.
    Abdullahsuheyl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millenicom bende de aynı problem var.
    korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı şekilde ben de de
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk net kullanıyorum bir problem yok. 689 upload maşallah 😊
    webpaket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende de var problem millenicom
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de problem var, en yakında düzelir inşallah speed test sorun yok gösteriyor ama ms 60-70
    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    netspeed bağlantı hızı düştü fatura kat kat yükseltti. ben de birkaç aydır artık netinternet kullanıyorum. vdsl 32 almıştım ama adsl 8den bile daha yavaş ve bazen kopuyor. sorun gidermek için vdsl 16 ya geçiş yaptım. biraz düzeldi ama hız yavaş.
    iyi akşamlar, benim sorunum hala devam ediyor sizlerde bi gelişme var mı ?