netspeed bağlantı hızı düştü fatura kat kat yükseltti. ben de birkaç aydır artık netinternet kullanıyorum. vdsl 32 almıştım ama adsl 8den bile daha yavaş ve bazen kopuyor. sorun gidermek için vdsl 16 ya geçiş yaptım. biraz düzeldi ama hız yavaş.