Arkadaşlar her ay ödemeyi unutuyorum internet kesilince fark edip unutuyorum.
Az önce de kesildi ama 4 katı tutar gelmiş, 2000TL.
Neden olabilir sebebi?
Müşteri hizmetleri bu saatte açık değildir sanırım.
Superonline 4 kat fatura
11
●308
- 20-12-2024, 02:24:03
- 20-12-2024, 02:45:36Açma-kapama bedeli olabilir hocam. Müşteri hizmetleri 7/24 aktiftir muhtemelen oradan ulaşabilirsiniz.
Otomatik ödeme vermenizi tavsiye ederim. - 20-12-2024, 03:10:13Hocam açma kapama hizmeti olduğunu sanmıyorum. 4 katı olur mu o hizmet? Bundan önce de genelde hep böyle ödedim ama hiç bu tutarda gelmemişti. Üşengeçlikten dilimiz yandı.kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2024, 03:23:12Açma kapama ücreti 200 TL imiş. Bakalım bu 2000 TL faturayı nereden getirmişler. 1 saat bekledim hatta açan olmadı. Hayırlısı bakalım.neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2024, 03:24:30Evet hocam 1 aylık fatura. Açma kapama ücreti bile kesse 200 TL ekler. 2000 TL yi nasıl yaptılar anlamadım. Açılsın diye ödedim hemen ama yarın araştıracağım güzelce.The_AkumA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2024, 03:25:15Fatuea detayına baktınız mı ne yazıyorsacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2024, 03:26:57Yok hocam bakamadım. Çalışmıyor sitelerinde fatura görme kısmı. Panele de giremiyorum eski numaram kalmış. Parasında değilim gerçekten çok merak ettim 2000 TL'yi nasıl bir araya getirdiler diye. 1 tane ödenmemiş fatura var yani 2-3 tane birikme olayı yok. Tek fatura nasıl 500 değil 2000 oluyor çözemedim.The_AkumA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle