• 20-12-2024, 02:24:03
    #1
    Arkadaşlar her ay ödemeyi unutuyorum internet kesilince fark edip unutuyorum.
    Az önce de kesildi ama 4 katı tutar gelmiş, 2000TL.
    Neden olabilir sebebi?
    Müşteri hizmetleri bu saatte açık değildir sanırım.
  • 20-12-2024, 02:38:42
    #2
    Fatura detaylarında yazar, emin olmamakla beraber açma-kapama hizmeti olabilir. Otomatik ödeme talimatı verirseniz sıkıntı olmaz bir daha
  • 20-12-2024, 02:45:36
    #3
    Açma-kapama bedeli olabilir hocam. Müşteri hizmetleri 7/24 aktiftir muhtemelen oradan ulaşabilirsiniz.
    Otomatik ödeme vermenizi tavsiye ederim.
  • 20-12-2024, 03:10:13
    #4
    kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açma-kapama bedeli olabilir hocam. Müşteri hizmetleri 7/24 aktiftir muhtemelen oradan ulaşabilirsiniz.
    Otomatik ödeme vermenizi tavsiye ederim.
    Hocam açma kapama hizmeti olduğunu sanmıyorum. 4 katı olur mu o hizmet? Bundan önce de genelde hep böyle ödedim ama hiç bu tutarda gelmemişti. Üşengeçlikten dilimiz yandı.
  • 20-12-2024, 03:23:12
    #5
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatura detaylarında yazar, emin olmamakla beraber açma-kapama hizmeti olabilir. Otomatik ödeme talimatı verirseniz sıkıntı olmaz bir daha
    Açma kapama ücreti 200 TL imiş. Bakalım bu 2000 TL faturayı nereden getirmişler. 1 saat bekledim hatta açan olmadı. Hayırlısı bakalım.
  • 20-12-2024, 03:23:38
    #6
    Genelde bir kaç fatura unuttuğunuz zaman kesiyordu 1 aylık fatura mı eminmisiniz
  • 20-12-2024, 03:24:30
    #7
    The_AkumA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde bir kaç fatura unuttuğunuz zaman kesiyordu 1 aylık fatura mı eminmisiniz
    Evet hocam 1 aylık fatura. Açma kapama ücreti bile kesse 200 TL ekler. 2000 TL yi nasıl yaptılar anlamadım. Açılsın diye ödedim hemen ama yarın araştıracağım güzelce.
  • 20-12-2024, 03:25:15
    #8
    sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam 1 aylık fatura. Açma kapama ücreti bile kesse 200 TL ekler. 2000 TL yi nasıl yaptılar anlamadım. Açılsın diye ödedim hemen ama yarın araştıracağım güzelce.
    Fatuea detayına baktınız mı ne yazıyor
  • 20-12-2024, 03:26:57
    #9
    The_AkumA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatuea detayına baktınız mı ne yazıyor
    Yok hocam bakamadım. Çalışmıyor sitelerinde fatura görme kısmı. Panele de giremiyorum eski numaram kalmış. Parasında değilim gerçekten çok merak ettim 2000 TL'yi nasıl bir araya getirdiler diye. 1 tane ödenmemiş fatura var yani 2-3 tane birikme olayı yok. Tek fatura nasıl 500 değil 2000 oluyor çözemedim.