Açma-kapama bedeli olabilir hocam. Müşteri hizmetleri 7/24 aktiftir muhtemelen oradan ulaşabilirsiniz.
Otomatik ödeme vermenizi tavsiye ederim.
Hocam açma kapama hizmeti olduğunu sanmıyorum. 4 katı olur mu o hizmet? Bundan önce de genelde hep böyle ödedim ama hiç bu tutarda gelmemişti. Üşengeçlikten dilimiz yandı.